Längtar efter våran bebis!!

Visst är sommaren härlig och jag vill absolut inte att den tar slut än.. Men idag känner jag, kanske för att det är lite halvkasst väder, att det gör inget om tiden går lite snabbare.. Vill ha ut våran plutt nu, jag vill se vem som gömmer sig där inne..
Stödbältet börjar göra sig använd på jobbet, lite tungt börjar det bli för ryggen speciellt när jag jobbar så vi får se om jag orkar med mina två sista veckor sen då jag ska jobba dag.. Jag börjar känna mig stor och pluffsig, men jag vet inte om jag är så stor förutom magen har fortfarande inte gått upp så himla mycket, 7 kg.. Men det är väl nu det börjar hända lite mer, dem sista månaderna.. Tog av mig min ring idag och satte den runt halsen, börjar sitta lite tajt, inte så farligt men jag vill inte vakna en dag och inte få av mig den så det var väl lika bra att göra det nu..
Imorrn hoppas jag att Anna och Ante plus barn kommer, grilla och mysa lite sen tar vi en liten utflykt till Gränna på lördag.. Men först ska jag jobba andra och sista natten för den här veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0