Vänner

Ibland saknar jag mina vänner väldigt mycket, jag saknar dem alltid men ibland extra mycket.. Facebook är bra för att hålla kontakten men den gör oxå att man pratar mer sällan, alldeles för sällan..
Ibland är det tråkigt att bo så långt bort, att inte kunna träffas så ofta.. Speciellt nu när nästan alla av oss har barn, då skulle det vara kul att träffas oftare.. Jag skäms över att jag inte ens träffat alla barn än och det har gått över ett år sen jag träffade några.. Jag hoppas vi kan få ihop så många som möjligt på en träff nu när jag kommer upp i mellandagarna..
Jag hoppas på att lära känna några fler mammor här nere att umgås med.. I februari ska vi på babymassage, vi ska gå på babysim och det kommer väl startas mammagrupper och i sommar får Rickard och Sara sin bebis..
En tanke till alla mina vänner så här mitt i natten, älskar er alla!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Tack så mycket för det fina julkortet! Duktiga ni är som skickar, jag har inte skickat ett enda! Kram

2010-12-20 @ 20:09:55
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: tessan

jag saknar dig galet mycke oxå.. riktigt tråkigt att man inte ses så jobbigt när ja inte har körkort o bara kan komma.. klart vi får fixa ihop nåt sen..kramar

2010-12-21 @ 12:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0