Måndag

Det var en trött mamma som var tvungen att ta sig upp ur sängen 20 över 7 i morse, hade ju redan varit uppe mellan 4 och 5.. Men gick upp i mörkret och tände ljusstakarna i fönstret, mys.. Vince fick ren blöja och mat, efter ett tag somnade han igen så jag la mig ner bredvid honom i soffan och vilade en liten stund.. Känner mig fortfarande väldigt trött och skulle helst av allt vilja ligga i soffan och slumra och mysa hela dagen men det finns ju tyvärr saker som måste göras, som dessutom innebär att jag måste klä på mig och gå ut redan nu på förmiddagen.. Hade annars gärna tagit det lugnt till Daniel kommer upp vid 14 iaf och sen göra mina måsten..
Igår var jag på julmarknad med Sara i gamla Linköping, väldigt mysigt men väldigt litet var inte alls mycket att titta på.. Men det var gamla små hus, små bodar och små gårdar, som i Bullerbyn.. Hur mysigt som helst, kan tänka mig att det är väldigt mysigt på sommaren oxå.. Kom hem med ett fint hjärta som hänger på ytterdörren nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0