1 december

Den bästa tiden på dagen är nog morgonen, även fast det kan vara tungt att kliva upp ur sängen, men då är Vince pigg och är som gladast och pratglad.. Självklart har han sina stunder på dagen oxå men på morgonen kan vi sitta och prata långa stunder och det är så mysigt.. Idag var han visst trött, var uppe en stund, fick mat och så somna han igen.. Så nu ligger han hos mig och sussar så sött.. Han har blivit så stor med bara överkroppen tar han upp bröstet och magen min.. Var ju på 2-månaderskontroll igår hos läkaren, allt såg bra ut och han växer bra 60 cm lång och 5360 tror jag han vägde..

Nästan 20- här idag, inte ens Embla vill gå ut i den kylan men tyvärr så måste hon ju.. Så idag bli det nog en mysdag inne, för mig och Vince iaf.. Daniel, hans bror och deras morfar ska skruva ihop köket och sen i helgen kommer min bror och hjälper oss sätta upp det.. Ska bli så skönt när det är klart, slippa den här röran och få lite julmys..
1 december idag, måste ju försöka komma ihåg att kolla in vad det är för julkalender i år.. Brukar ju inte vara lika bra som när jag var liten, men men barnen kanske tycker det är bra..

Kommentarer
Postat av: Annso

Det är klart jag skriver sen om vi får reda på vad det blir! Nu är jag riktigt nyfiken!! Hoppas ni får en bra dag i kylan. Kramis

2010-12-01 @ 11:39:39
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0