Tidig morgon

Inatt har Vince varit så duktig och gjort sin mamma stolt.. Vid 23.30 somnade han i sin egen säng och sov enda till 6.15 och inte skrek han, hörde att han låg där och sprattla en stund och det spraka i brallan.. Efter en stund pep han lite och ville ha ny blöja.. Nu har han fått mat och somna om igen, om jag inte skulle åka till mamma så skulle jag gå och lägga mig igen men nu känns det onödigt..
Ja så idag passar jag och Vince på och tar bussen hem till mamma och mysa, se Idolfinalen och kanske baka lussebullar.. Daniel ska till Göteborg imorrn och se människor stå på scen och spänna sig, va det nu ska vara för nöje..
Imorrn ska vi, om vädret tillåter, åka till Södertälje och hem till mormor och morfar för att ha ett litet firande av mig och min bror..
Blev visst inga bilder på köket, får bli nästa vecka eller när det är klart ;)
Nu blir det frukost

Kommentarer
Postat av: Mama Malin

Jag antar att du fick sova ut lite i natt då =)

Jadu.. jävla mens. Tid bokad för hormonspiral nu så jag slipper den ett bra tag framöver sen =P

2010-12-10 @ 09:15:56
URL: http://minbebis.com/blogg/mamamalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0