Hipp Hurra

Grattis till mig idag! Japp idag firar jag min 26:e födelsedag.. Jag önskade mig sovmorgon, och det fick jag.. Hade visserligen önskat det av Daniel, att han skulle ta Vince efter att han hade ätit vid halv 7 som han gjort varje dag nu ett tag.. Men idag efter att han hade ätit så somna han om och sov till halv 9 och sen låg han och åt och prata i 45 min innan han ville gå upp, så sovmorgon fick jag av min älskade son..
Idag blir det lite röj i köket sen ska vi hem till Sara och Rickard senare, äta lite middag och ha det trevligt..
Hittade lite bilder från i somras i digitalkameran.. Här är en bild på mig i midsomras med prinsen i magen, v.27..

Kommentarer
Postat av: Annso

Grattis i efterskott Jella! Hoppas du fick en bra dag igår med mycket kärlek! Kramis

2010-12-18 @ 12:08:08
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0