13 dec, lucia och lillebrors födelsedag

Trött som en apa.. Vince vaknade vid kvart över 6, som tur var hade hans pappa precis kommit hem så han kom in och hämtade honom och tog hand om honom en stund så jag kunde ligga och dra mig lite.. Men istället för att ta tillbaka honom och amma i sängen så slet jag mig upp för jag hade bestämt mig för att se på Lucia på tv..
Ringde Jesper det första jag gjorde och jaga upp honom ur sängen, han fyller hela 23 år idag så stort GRATTIS till honom..
Så nu sitter jag i soffan och ammar och väntar på att Lucia ska komma i min ruta, det är så mysigt.. Hade velat ha en lussebulle och ett glas julmust, must har vi men ingen bulle=( Men kanske jag och Sara får ta en fika sen, vi ska ner till kyrkan senare och titta på Lucia..
Nu kommer dem=)
Vince ska nog få ha på sig sin fina tomtedräkt idag som han fått av sin mormor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0