Fjant..

Jag hatar när det blåser.. Även fast jag vet att det är vinden och att det är kvasten på väggen som bankar så låter det otäckt när det slår och knakar i huset.. Larvigt, ja.. Men jag har varit rädd för blåsten sen jag var liten.. Eller ja, jag är ju inte rädd nu men jag lyssnar lite extra för att vara säker på att det inte är nån i huset..
Daniel klarade skrivningen till mc-kortet idag, så nu har han uppkörningen kvar.. Efteråt åkte vi till Motala och lämnade in våran bil på rekond, på fredag åker vi upp till mormor och morfar och byter bil.. Våran Mazda mot deras V70, vi ska iaf prova nån vecka och se hur det känns.. För våran del kommer det nog kännas bra, den är mycket större än våran och det kan ju behövas med både hund och bebis så jag hoppas morfar vill byta.. Värsta Svensson kommer vi bli då, Villa, Vovve, Volvo och Vagn;) Visserligen var vi inte långt ifrån, det var bara Volvon som saknades..

Kommentarer
Postat av: pappa

Inget fel med att vara "en svensson".

2010-08-25 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0