Sovmorgon

Tog sovmorgon idag, klev upp vid halv 12 det var skönt det.. Man får göra det när man inte sover kanonbra på nätterna, jag måste vända och vrida på mig flera gånger under natten, dessutom måste jag få med mig kudden som  jag har under magen det är inte alltid lätt.. Kunde jag så skulle jag gärna sova hela dagarna så det går lite fortare.. Men höfterna gör ont om jag ligger för länge och det finns saker som måste göras här hemma så det går inte..
Idag är det exakt 1 månad kvar till bf, på onsdag 4 veckor kvar.. Och jag längtar som en tok nu, drömde härom natten att jag hade min lilla flicka hos mig (nej vi vet inte vad det är) men då var det en flicka.. Jag önskar att jag slipper gå 6 veckor och bli igångsatt, hoppas verkligen att det sköter sig självt, helst innan den 29 sep oxå ;) men jag ska inte ha för höga förhoppningar, jag räknar med att det blir en oktoberbebis..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte kommer du gå över någon längre tid inte, men den segaste tiden är nu, snart så är plutten här:-) Längtar sååå!!

2010-08-29 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0