Längtar och längtar

Jag har börjat använda en kudde på natten att stödja magen på, men oftast när jag vaknar på morgonen är det inte magen som ligger på kudden utan det gör Embla.. Jättebra att hon fått en egen kudde tycker hon ;)
Nu ska väl det mesta vara inhandlat för bebisens ankomst, iaf det nödvändigaste.. Ska köpas lite blöjor, oljor och salvor och lite sånt oxå.. Korgen som plutten ska få sova i är hämtad hos mormor och morfar, fint så.. Daniel målar barnkammaren, som det inte är nån jättebrådska med egentligen men det är skönt att ha färdigt.. Jag kör första maskinen med sängkläder som jag tror jag ska bädda med.. Sen ska jag fortsätta med kläderna, känns som att det kanske är dags för det, det är ju trots allt inte jättelångt kvar fast att det känns som en evighet kvar.. Tiden får gärna springa fram nu, längtan blir otroligt stor när man fixar och donar.. Vill inte vara gravid mer nu, visst det är jättemysigt med magen och rörelserna där inne men det blir ju minst lika mysigt när plutten kommit ut till oss, vill nu nu nu nu!!!


Jag och min bror


Embla vill vara med och mysa.. Senaste bilden tagen på magen i v.35

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina fina ungdomar<3<3

2010-08-22 @ 20:53:33
Postat av: Eva

Söta ni är =) Du, bebis och Embla, hon kommer bli så avis och nyfiken på en gång =P

Du ser ut att må bra, puss gumman!

2010-09-03 @ 21:48:22
URL: http://mythoughtsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0