Föräldrarträff

Ja, idag var första föräldrarträffen.. Det var väl trevligt, första gången blir ju alltid lite stel men lite prat och diskussion blev det iaf och det var lite roligt att höra vad andra har för tankar och funderingar.. Jag har ju hittills inte haft så mycket tankar om själva förlossningen, "jag tar det som det kommer", jag kan ju inte alls föreställa mig hur det kommer vara och kännas så jag kan ju egentligen inte på nåt sätt förbereda mig.. Nu när jag hörde vad andra funderade på så blev jag nog lite nervös inför förlossningen men inte så farligt.. Jag ser ju fram emot det oxå, eller ja kanske inte själva förlossningen men att få ut min lilla plutt.. Fast lite häftigt ska det ju bli att få vara med om en förlossning..
Imorrn ska vi gå upp tidigt, Daniel ska skriva upp för mc-kort.. Inte överlycklig för det men men vad ska man göra?? Nu ska jag kasta ut Embla i spöregnet och se om hon vill kissa, sen i duschen och sen kasta mig i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0