Vilka nötter

När jag var på inskrivning hos BM så gjorde hon ett cytologprov, men fick tag i för lite celler för att det skulle gå och se nåt.. Så jag fick en ny kallelse på torsdag som jag ringde och skulle avboka idag.. BM som jag pratade med sa då att man tar inte prov på dom som är gravida efter v.15.. Såg dom inte det i min journal?? Jaja jag slapp iaf göra det, det var ju därför jag ringde..
Sen frågade jag när jag skulle få komma på rul, hade för mig att jag skulle få göra det i v.20 och att jag skulle få en kallelse dit.. Det var tur att jag frågade för annars hade jag inte fått nån tid, dom skickar aldrig ut kallelser till det utan det skulle BM som gjorde förra ul bokat in då.. Höll på att inte få nån tid för det var så fullbokat, men till slut så hittade hon en tid nästa vecka=) Längtar, längtar!!
Nu är jag nästan halvvägs=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är det för prov???

Dom verkar lite snurrig tycker jag,

VAd spännande med rul. Det är så häftigt.

Shit vad fort det gått.

kram

2010-04-27 @ 21:39:50
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: Eva

HA HA HA HA =)

Nä inte lägga upp "den" bilden men annars e de lugnt ;)

Vill se mer bilder av magen vännen!!!!



Puss o kram!

2010-04-29 @ 12:05:06
URL: http://mythoughtsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0