Tiden den går..

Idag är det 4 år sen jag fick höra dem värsta orden jag någonsin fått höra "han har kört ihjäl sig" jag kommer så väl ihåg det.. Även fast hela dagen var som en dimma kan jag nog nästan minnas allt i detalj.. Det var den värsta dagen i mitt liv och det önskar jag att ingen annan får gå igenom.. Jag kommer aldrig glömma vilket stöd alla var för mig, mina vänner och min familj.. Speciellt min bror, efter den dagen kom vi nog varandra väldigt nära.. Han har gjort väldigt mycket för mig och det älskar jag honom för!! MEN, jag skulle inte vilja ändra på det jag har idag.. Min älskade Daniel och vårat barn som växer och gror i magen, min lilla gris Embla, vårat hus och mina vänner.. Ni är bäst!! Och min familj så klart.. Tack alla för att ni finns för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer ihåg de oxå. Ville bara till dig o krama om dig..men de va ju som de va! Något ont för alltid något gott med sig! Älskar dig vännen!

2010-04-14 @ 22:58:18
URL: http://metrobloggen.se/svartaliljan
Postat av: Maria

Ja usch...Mötte Karin på bussen igår.

2010-04-15 @ 15:19:08
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0