Hehe

Igår gick jag fram och gav Daniel en kram, "va konstigt" sa han då "va konstigt det känns".. Vad är det som känns konstigt? sa jag.. "Magen tog emot, annars brukar brösten ta emot först men nu var det magen"..
Ja magen den växer och växer, riktigt mysigt.. Nu är det svårt att gömma den;)
Längtar till jag får känna den lilla, vet ju inte riktigt om jag gjort det än.. Men jag längtar verkligen till jag får känna på riktigt.. Längtar oxå till nästa ul, borde ju få en kallelse dit snart.. Tror vi skulle dit i v.20 nån gång och det är ju bara 2 veckor kvar =)
Lite dålig bild men.. Från v.17

Kommentarer
Postat av: Maria

ojojoj :) Vilken fin mage. Nu syns den ju verköligen. Snart halvvägs.

kramar

2010-04-21 @ 13:31:32
Postat av: Amokk

Gud vad fint! Sparkarna kommer snart.. o de e så mysigt.. Kram

2010-04-22 @ 21:27:37
Postat av: tessan

ojoj gummman nu jävlar :) åååå mysigt.. ibland längtar man tillbaka..hehe.. massa kramar

2010-04-24 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0