Seg dag..

Borde egentligen städa och fixa här hemma.. Men jag har ingen lust, är ju iofs inte speciellt stökigt men det är ju kräftskiva på fredag så då vill jag ju ha det snyggt.. Det blir väl som vanligt att jag panikstädar i sista stund, men men..
Idag ska vi sätta ihop våra nya utemöbler som vi köpte för ett tag sen, så vi kan sitta på altanen och mysa på fredag..
Och pajer ska det göras oxå, vet inte om jag ska göra en eller två.. Snälla Cajsa skulle ju göra en oxå så det kanske räcker med att jag gör en, vi får se..
Tänkte jag skulle gå och leka lite med sminket och se om jag kan få till nåt snyggt kanske, det är ju i alla fall roligare än att städa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0