Pablo Fransisco..

Söndagskvällen blev mycket lyckad.. Åkte och plocka upp Sara och Rickard och sen vidare till Linköping för att se Pablo Fransisco.. Det började med en svensk komiker som var så där, lite skratta man iaf.. Sen var det tre av Pablos vänner som var innan han kom ut.. Och vad jag skratta.. Jag hade inte tänkt att åka med först, hade inte sett så mycket av honom och så trodde jag att det skulle vara lite svårt att hänga med i engelskan när dom pratar så fort men det var inga problem.. Ångrar verkligen inte att jag följde med..
Nu är jag sugen att boka biljetter till Magnus Betnér som kommer i december och jag tror Sara är på oxå, han är ju såååå bra!!

Annars då händer det inte så mycket, inte så mycket jobb heller.. Segt är det att bara gå hemma och inte ha nåt att göra.. Men nästa helg ska vi antagligen till Lager 157 och shoppa lite, det är kul och det behövs;)

Pablo Fransisco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0