Lyckad kräftskiva

Grymt kul hade vi i fredags.. En väldigt trevlig överraskning fick vi oxå.. Anna och Ante, som inte skulle komma eftersom Anna opererat blindtarmen mitt i graviditeten, ringde helt plötsligt på dörren.. Jättekul, suttit och åkt ca 2 timmar för att komma ner och hälsa på..
Dom flesta verkar haft kul och var nöjda.. Och jag är nöjd över att det inte är allt för stökigt här hemma, har plockat lite men har inte orkat ta allt..
Största delen av dagen igår tillbringade jag i soffan med mitt OC, bästa serien.. Ja några timmar vid datan blev det oxå för att lägga ut bilderna på fejset.. Daniel gick på kräftskiva men jag var trött och hade ingen lust.. Mådde ganska bra iaf var mest trött och seg..

Ikväll ska vi till Linköping och se Pablo Francisco, ska bli kul..


Skål!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var han bra då, hängde du med i engelskan:-)

2009-09-28 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0