Kräftskiva!!

Ikväll är det kräftskiva som gäller.. Känns som jag nästan varit som ett litet barn på julafton nu på morgonen, vaknat flera gånger och tittat vad kloockan var.. Vid 9 gav jag upp och gick upp.. Annars har jag bara sovit dåligt, jag vet inte..
Har iaf laddat upp med bra musik, god mat, cider, gott humör och min berömda Baja päron så kvällen blir nog lyckad=)

Nu finns det bara lite kvar att göra innan kl.18..

  • Plocka undan det sista och dammsuga
  • Handla (igen för tredje ggn sen igår)
  • Göra sallad
  • Duscha
  • Klä på mig
  • Fixa hår och Smink
  • Lämna Embla i Motala hos Daniels mormor och morfar
Men det ska jag väl hinna på 8 timmar?? Borde jag göra iaf.. Har jag tur så kommer Daniel hem i tid så han kan åka till Motala med Embla..



Våra kräftor vi själva har fiskat äts upp ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men halloj!

Såg hos Maria att du hade en blogg.. Kul!!



Hoppas att det blir lyckat i kväll!! Egenhändigt fiskade kräftor och allt!!



Kraam Sanne

2009-09-25 @ 21:21:51
Postat av: Andreas

Tack för idag då sysslingen. Det var trevligt, synd att vi int ekunde stanna längre.

Var jättetrevligt och fint hus ni har.

=)

2009-09-25 @ 23:09:00
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Mhh kräftorna ser sååå goda ut.



Puss

2009-09-28 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0