......

Fick åka ner till jobbet idag när Emma ringde och sa att hon skulle bli ensam till kvällen, klantigt av dom att inte sätta in nån.. Det gör inte mig nåt iofs men lite jobbigt är det när man inte är förberedd, bara slänga på sig jacka och skor och åka.. Men det är skönare än att bli väckt på morgonen och fara iväg..
En tanke slog mig när jag var där.. När jag tänker tillbaka några år, eller några och några ca 6-7 år, så kunde jag inte se mig själv som vårdbiträde på ett äldreboende.. Jag tyckte faktiskt att det var lite äckligt med gamla människor och det var lite otäckt att gå in på ett äldreboendemen nu trivs jag toppen med mina gamlingar=)

Det blev alltså inte så mycket gjort idag som jag hade velat.. Plockade lite och Daniel satte ihop bordet.. Det blev en längre att-göra-lista imorrn istället och då var tanken oxå att jag skulle träna, får väl se hur det blir med det.. Ska försöka iaf..

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner under mitt sköna duntäcke..

God natt

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja, nu är ju det värsta över iaf, vi är ju hemma nu. Jodå, det är väl relativt bra, lite ont har hon ju naturligtvis. Men hon verkar mest ledsen för att vi missar kräftskivan imorgon, vi hade sett fram emot den.

2009-09-24 @ 20:34:06
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0