Dålig uppdatering..

Jag har visst varit väldigt dålig på att skriva, ska försöka bättra mig.. Fast det har väl inte funnits så mycket att skriva om egentligen..

I torsdags åkte vi hem till mamma i Nyköping och där var bara mamma och hundarna hemma, skönt att få ha mamma för sig själv lite.. Stina, mammas yngsta dvärgshnauzer, är inte snäll mot Embla hon bara morrar och skäller på henne så fort hon rör sig men Embla är rätt dum som inte säger i från, ta ingen skit Embla!!!

På fredan åkte vi vidare till Södertälje och hälsade på mormor och morfar, alltid lika mysigt att komma hem till dom.. Efter lite mat och fika så åkte jag, Daniel, lillebror, hans flickvän Johanna och våran kusin Erik upp till Heron City och bowlade lite, det var kul.. Vi släppte av Jesper och Johanna och åkte hem till Erik, där vi skulle sova..

På lördagen åkte vi hem till Natalie som har Emblas syster och hälsa på henne och alla hennes hundar.. Just nu har hon 3 mopsar och en olde english bulldogge hemma.. Och embla hon var som vanligt sprang och gömde sig bakom mina ben, sa inte ifrån.. Hon sprang till och med ifrån Kitty som är 4 månader, inte ens henne kunde hon leka med..
Birgitta, bulldoggen, är ju bara för söt.. Jättemysig, hon hoppa upp på en och kramades.. Vi blev lite sugna på en sån oxå och just nu har hennes uppfödare valpar, liite farligt.. Men jag tror inte att det blir nån..
Sen tog vi en tur till Nykvarn och hälsade på Tessan som fyllde 25 och lilla Nicky hade blivit så stor och söt.. Deras hund Loke stängde dom in först, men sen släppte dom ut honom och oj va kär han blev i Embla och värre blev det väl när han inte fick komma fram.. Det var väl droppen för Embla för hon sa verkligen ifrån.. Stolt matte=)
Efter lite fika där så åkte vi hem till pappa och åt mat och hade det trevligt.. Han hade fixat hem färg åt oss som vi hämta så nu ska här börja målas. Övervåningen, trappen och hallen blir det först.. Sen hade vi bara 2 timmar resa hem, men det gick ganska fort..

Mer då?? Njae det har inte hänt så mycket mer, vart hemma, tränat och fixat lite här hemma.. Nåt jobb har det inte blivit.. Men i helgen har jag fått lite jobb, det är typiskt när man ska på 70 års-kalas.. Men det gör inte så mycket, får jag vara chaufför=)


Vovvarna


Bowlar







Störtsköna Birgitta åsså Maud å Kerstin


Embla å lilla Kitty kulspruta


Lilla Nicky och 25-åringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0