70-årskalas och jobb..

Det är vad helgen har bestått av.. Fullt upp alltså.. Men kalas är ju alltid roligt att gå på, speciellt när man får god mat och tårta;).. Det var Daniels mormor som fyllde år och dom hade lagat så god mat och efter det så var det självklart efterrätt, glass och päronhalvor.. Sen kom det fram godis och massa annat onyttigt och där trodde jag ju att det var slut, men icke.. Det skulle ju fram en tårta oxå, mycket god.. Sen var det ju bara att åka hem och sova eftersom jag skulle upp och jobba igen på söndagen..

Jag tycker inte om att vara ensam på nätterna nu när vi bor i hus, vet inte om jag någonsin kommer lära mig det.. Somna vid halv tolv igår kanske och klockan tolv vaknar jag av att Embla står och glor mot dörrn och tokskäller, livrädd.. Men jag tar mig upp och kollar om det var nåt, vilket det inte var, men det tog mig en timme att somna om igen.. Som tur är så börjar jag inte jobba förrns kl.12 idag..

Efter jobbet blir det ett träningspass efter helgens onyttigheter=)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jo, självklart skulle det vara mycket i början, men då gör man något man brinner för och iochmed pengarna så kan man ändå ta det lugnt... =)

2009-09-19 @ 14:46:22
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0