söndag....

Idag har vi haft besök av Sophie och Hero, mycket trevligt.. Embla tyckte det var jobbigt, Hero är lite för på.. Det är tråkigt att man ska låta det gå så lång tid emellan gångerna man ses.. Men så blir det ju när man bor långt ifrån varann och man har sitt att sköta om.. Det var lättare när man gick i skolan och inte hade massa annat att göra..

Just nu händer det inte så mycket här nere.. Har börjat målat på övervåningen, men kom inte så långt för jag fick massa jobb.. Men i veckan har jag inte så mycket, vad jag vet iaf, så nu kan jag fortsätta så det blir klart nån gång..
Är lite förkyld oxå, väldigt lite och så länge det håller sig på den nivån så är jag nöjd.. Hoppas verkligen inte det blir värre..

Ska väl beställa tapeter i veckan oxå så vi får det gjort nån gång.. Vill verkligen få iordning här, men det tar ju sin tid.. Nu har vi iaf fixat nya dörrar så vi får bort dom där fula bruna, men då måste vi ju oxå byta alla lister på golvet och i taket.. Men det blir bra när det är klart..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hemmafixarn! Härligt det där, då vet du vad som väntar när vi köper hus... ;)

Hoppas att allt är bra med er. Hälsa.

2009-10-26 @ 10:54:33
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: Jella

Haha ja då kan ju du börja med att komma hit då.. Tjänster å gentjänster vettu;)

Allt bra här.. Hoppas allt är bra me er oxå.. Hälsa du me!!

2009-10-26 @ 13:52:24
URL: http://jellasblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jaha... Njae, det vet jag inte... ;) Om du börjar med att göra tjänster åt mig så kan jag ju fundera på att göra gentjänster... =)



Jodå, det är bra med oss. Funderar starkt på husköp...



Ja, höjdarkalas var det faktiskt. Hon var så himla höjd och glad och det är ju det som räknas. =)

2009-10-27 @ 09:01:20
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Ja, det får nog bli här i närheten iaf, känns inte som att jag har modet att göra en jella... =)



Ja, det är ju det. Hon som bestämmer allt vet du. Är hon nöjd är jag nöjd. =)

2009-10-28 @ 22:55:11
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0