Onsdag..

2 födelsedagar har passerat idag, men bara en att fira.. Min lillesyster som fyllde 9 år, synd man inte kunde va där bara..
Sen skulle även Matte ha fyllt 29, tänder ett ljus i stället och hoppas han har det bra..

Har precis tittat på Tusenbröder, alla påhitt, alla lögner och alla svek som hon får leva med det känner jag igen.. Jag tyckte jag hade det bra då, men jag skulle aldrig vilja leva om det livet jag levde då.. Men om jag inte hade gått igenom allt det så hade jag heller inte vart den jag är idag och idag är jag faktiskt stolt över mig själv.. Allt jag har klarat mig igenom, byggt upp igen och tagit mig fram till dit jag är nu.. Jag har Embla och framförallt så har jag Daniel och vi har vårat hus och vi har våran framtid framför oss..
Jag har fått nya vänner och jag har fått tillbaka mina gamla vänner och jag har min familj..

Jag är så otroligt glad över det jag har och jag älskar verkligen mitt liv..

Kommentarer
Postat av: T

Det är rätt Angelica, det är så man ska tänka. Vi är glada att du är den du är. Hoppas vi ses snart.

2009-10-08 @ 10:48:44
URL: http://ibelieve.bloggplatsen.se
Postat av: ME

Hej min vän! Blir så glad av att höra att du verkligen mår så bra som du ser ut att göra, och ja du har tagit dig igenom en hel del, e så glad att vi hittade varann och blev så nära och kära min vän.

Saknar dig, puss o kram! Ta hand om dig :)

2009-10-08 @ 23:41:45
URL: http://mythoughtsinlife.blogg.se/
Postat av: tessan

vad fint skrivit vännen.. och du har sååå rätt, är glad att vi hitta tillbaka till varandra inte för vi ses så ofta men vet att vi alltid har varandra ändå <3 pusss

2009-10-11 @ 17:40:52
Postat av: anna

Härligt att läsa gumman!! Önskar höra kyrkklockorna snart och självklart att storken tittar in inom en snar framtid! Kram

2009-10-11 @ 19:23:59
URL: http://ensameintestark.blog.se
Postat av: Andreas

Apropå ingenting, men hittade ni något kul på shoppingrundan då? =)

2009-10-11 @ 21:08:56
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Angelica!



Jag blir glad när jag läser att du mår bra. Säg åt Daniel att elda lite!!!

2009-10-13 @ 18:39:04
Postat av: Mamma

En tår trillar på min kind:-) Jag är en väldigt stolt mor. Älskar dig så mycket. Kraaaaaam

2009-10-13 @ 23:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0