Måndag..

Usch, idag är det kallt.. Både inne och ute, 17 grader har vi haft inne så det är väl kanske dax att börja elda lite..

Har vart på gymet idag, kört core och sen lite i gymet.. Tyckte jag var bra av mig fast Sara var sjuk, igen.. Jag börjar bli van att gå ner själv.. På vägen hem fick jag väldigt kallt regn på mig..

Tror ni man blir lite nervös när man vaknar av att någon går runt i huset, när det inte borde vara nån där?? Daniel kommer alltid hem efter 6 på morgonen men i morse kom han visst hem tidigare.. Och jag vaknar och hör nån tassa runt, men förstod ganska fort att det var Daniel..

Har vart och tittat på Sara och Rickards hus oxå, jättefint var det och stort.. Det är väl typ dubbelt så stort som vårat, för dom har källare.. Är inte avundsjuk på dom när dom ska städa.. Men lite avundsjuk är jag för att dom har vitt tegel.. Kanske kan få igenom min vilja nån gång att byta vårat trä mot mexitegel;)

Längtar till fredag, då ska vi åka till Lager 157 och shoppa.. Längtar, längtar..

Nu ska jag göra mig lite te och se på Tusenbröder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0