Fredag..

Nyligen hemkommen från jobbet, blev en ganska kort dag idag.. Skönt på en fredag.. Ikväll ska vi nog umgås lite Fast det gick ju rätt bra amed Sara och Rickard, vad vi ska göra det vet jag inte men nåt blir det väl..
Imorrn kommer mamma, Mats och lillebror och hälsar på, dom ska även hjälpa till att byta lite dörrar och lister.. Blir nog bra.. Var och köpte handtag till dörrarna och ska man ha några skapligt snygga så va dom inte billiga, var väl inte billigt överhuvud taget, men så klart skulle jag fastna för dom dyraste 325 kr styck och vi var tvugna att ha 5 st.. Men det är lika bra att köpa det man verkligen vill ha så man är riktigt nöjd, man gör det ju till sig själv och dom ska ju sitta där ett tag.. När mamma och dom har åkt hem så ska jag nog försöka sova lite, ska jobba natten sen, men vi får väl se hur det går..Det gick ju bar att jobba natt när jag varit vaken sen kl.10..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0