Lite förvirrad

Tur att man är vid medvetande när dom ringer från jobbet.. Hade drömt om att jag försovit mig och när dom ringer tror jag ju förstås att det är därför, men nej hon frågar om jag kan jobba idag mellan 12.30-21.15.. Oohh hjärnan gick på högvarv.. "Men jag ska väl jobba idag, shit vad är det för dag??" Kunde ju inte rikigt fråga henne vad det var för dag.. Börja bläddra i almanackan men det var inte till någon hjälp.. Sen insåg jag att klockan nästan var 9, så hade jag försovit mig så hade dom nog ringt tidigare eftersom jag börjar kl.7.. Och nej, Daniel låg inte i sängen så det var fortfarande fredag och då skulle jag inte jobba.. Men nu ska jag=) Jag trodde ju att det var lördag och att jag skulle jobba 7-17 men det är inte förrns imorrn då;)
I'm back in the game..

Skulle gått ner och träna halv 12 och kört lite aerobic men det får väl vänta då.. Får se om jag kanske tar en långpromenad med Embla i kylan.. Kylan är ganska jobbig nu innan man vant sig.. Men ganska mysigt är det med alla sköna tröjor och ulltofflorna.. Jag blev glad när hösten kom så jag fick använda min nya tröja som jag fick av min kära sambo, älskar den.. Och honom;) Nackdelen är väl att det är kallt så länge.. Sommarn och vintern borde byta plats, så det är vinter 3 månader och sommar 6 månader..


Bästa tröjan.. Med fickor som tumvantar och en stooor mysig luva

Kommentarer
Postat av: Andreas

Åfan, då går det framåt för honom alltså? Roligt.

Jodå, det är helt ok här. Lite trött bara... =)

2009-10-02 @ 22:08:38
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: ME

Fin tröja! Ser supermysig ut!! :)

Hälsa sambon!

Puss och kram vännen! Saknar dig!

2009-10-03 @ 21:20:34
URL: http://mythoughtsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0