Söndag..

Jaha så va helgen slut, fast det gör inte mig nåt.. Dagarna får gärna gå fort så vi får flytta snart, längtar nåt så oerhört!!
Både igår och idag har vi åkt runt med svärmor och hennes man, kollat lite utemöbler och så.. Hitta lite grann men vi fick ju utemöblerna av säljaren nu så dom har vi i sommar iaf, få se om vi kanske kan hitta nåt bra i höst på rea istället..
Kollat lite kakel och så som vi vill ha till badrummet sen när vi fixar i ordning det, så nu vet vi precis hur vi vill ha det.. Kommer bli asbra när det är klart..

Annars har vi inte gjort så mycket i helgen, kolla ESC igår.. Trodde faktiskt Sveriges var bättre än så.. Fast det var väl antingen en flipp eller flopp och tydligen var det en flopp, fast jag tyckte typ hälften av alla låtar var sämre än Sverige.. Favoriterna var Island, Ukraina  och Sverige.. Norges låt tycker jag är bra oxå fast inte "vinnar-bra"..

Vet inte riktigt vad man ska göra nu, sitter väl här vid datan och drönar tills det är dax att gå och lägga sig.. Daniel är på jobbet och det är inte speciellt mycket på teven heller..

Ledsen Maria, blir nog ingen äppelpaj till kräftskivan, det är höst/vinteräpplen så dom har nog inte kommit än då.. Fast jag tror det fanns rabarber oxå, så då kan jag göra en rabarberpaj istället=)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0