Söndag..

Daniel har precis åkt till jobbet och ensam blev jag kvar här hemma.. Nee jag har ju Embla=)

Inte fanns det nåt att se på teven ikväll heller.. Fast jag ska snart ta och gå en promenad med Embla, sen måste jag plugga.. Det skulle egentligen vart inlämnat i fredags, men det gör väl inget.. Tycker inte jag iaf, huvudsaken det kommer in den här veckan.. Men jag har bara några frågor till att svara på så det borde inte ta sån tid..
Sen kanske man skulle ta och packa lite.. Kanske dax för det nu, är ju inte ens 2 veckor kvar till flytten nu och bara 1 vecka kvar tills vi får nycklen=) och jag har bara packat 5 kartonger med böcker så jag kanske ska aätta lite fart nu.. Blir nog lite slö för att vi har lägenheten till sista juni och det är ingen som ska flytta in tidigare, vad vi vet än iaf, så den behöver ju inte vara städad om 2 veckor..

Idag har jag vart med Sara och Rikard och kollat på huset mitt emot vårat som är till salu, fast det var ganska litet så jag vet inte om dom ska lägga nåt bud, det får vi se.. Men det vore lite roligt om vi blev grannar.. Annars hoppas jag att det blir några andra bra grannar.. Har hört att många på den gatan är egna företagare eller chefer och så kommer vi.. Ja dom kan ju vara bra iaf.. Vi får hoppas att vi passar in där..

Ja och när vi var på väg dit då hittar jag våran cykel som blev stulen i fredags.. Jag var bäst igen!! Så nu sa jag åt Daniel att han faktiskt måste låsa den, vi har haft tur att få tillbaka den 2 ggr.. Sara tyckte jag skulle gå och köpa en trisslott, kanske skulle gjort det, man vet ju inte om man hade vunnit..

Nehe ut med Embla då och ner i tvättstugan sen..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0