Skönt med helg

Inte för att det spelar mig så stor roll vad det är för dag, antingen så jobbar jag eller så får jag bara vara hemma.. Men det är skönt att ha Daniel hemma och mysigt att få gå och lägga oss tillsammans istället för att han går till jobbet när jag går och lägger mig..
Idag var vi borta i huset, vi skulle träffa mäklaren och säljaren där och "reda ut" en fuktskada som kom fram när det var för sent, vi hade skrivit på papprena och betalat handpenning.. Men men skadan är inte så stor men ändå, det måste fixas.. Men säljaren gav med deras utemöbler och ny gräsklippare, så det får vi väl vara tacksamma för då..
Gick runt och kika på trädgården och det var så mysigt nu när det växt fram lite.. Det fanns ett äppelträd och två päronträd som vi ska behålla, till en början iaf kanske lessnar på att plocka äpplen efter ett tag=) Sen fanns det nåt annat ruttet träd som ryker fortare än kvickt, nee men det ska bort iaf.. Och nästan det bästa av allt är att det finns en syrénbuske.. JAG kommer ha en syrénbuske på MIN tomt!!
Det kändes helt otroligt när vi var där, om nästan två veckor är det huset vårat.. Det riktigt pirrade i magen..
Längtar ännu mer nu efter att vi vart där, men vi har fullt upp här nu med packning och grejer så snart är det 1:a juni och vi får hämta nyckeln.. Lycklig är jag..

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: tessan

jaja det var ju bättre än inget :p åå vad mysigt det låter gumman!! du är såå himla värld det här är såå glad för eran skull.. ska bli så kul att komma o hälsa på i sommar:-) puss puss vännen min!!

2009-05-15 @ 21:47:44
URL: http://metrobloggen.se/tessan84
Postat av: Maria

Åh vad härligt. Då blir det äppelpaj när vi kommer ner för kräftskiva sen då:D mumma...

puss kram

2009-05-17 @ 11:01:15
URL: http://mariasedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallååå... lite uppdatering..hehe. Läste jag äppelpaj?? hehe.. Kraam på dig stumpan!

2009-05-17 @ 20:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0