Helgen...

Ja i helgen va jag ju på en liten utflykt, kunde inte säga mer då för det va en överraskningsfest för Anna.. Den vart lyckad och överraskad blev hon=)
Jag plockade upp Tessan så åkte vi till Goggos och åt pizza, GÖTT.. Sen åkte vi hem till Tessan och gjorde oss i ordning lite för att sen gå hem till Anna och surprisa lite, det va roligt.. Skulle sova hos Tessan så gick me henne hem runt halv 9, å vi ville verkligen hitta på nåt, men nej dålig fantasi hade vi.. Så d blev bara massa tjat, men det är trevligt det me..

På fredagen åkte jag förbi pappa och sa hej, blev inte så långvarigt för dom skulle iväg.. Sen mötte jag upp Maria och Emelie och tog en liten promenad me dom och sen kom Tessan så gick vi hem till henne igen så jag fick slänga i mig lite mat innan jag skulle åka hem..
När jag kom hem tog jag det lite lugnt en stund, fräscha till mig lite och sen gick vi hem till Sara och Rikard.. Där spela vi "Så det kan låta" jätteroligt var det, jag och Sara vann båda gångerna of course!!!

Idag har vi vart hos svärmor och fått lite mat och fika och så har vi spelat kort.. Mitt i spelat så pep Daniel larm så det va bara för honom och rusa iväg.. Vi andra spela en liten stund till sen gick vi ut och satte lite lök och frön i deras land.. Lite trädgårdsövning för min del=) Nej men jag vet inte om vi ska ha nåt land, det finns nån liten fyrkant me jord och grejer men vi får se, den kanske vi tar bort.. Men det är lite mysigt att hålla på och fixa och dona men kanske bara i andras trädgårdar, har man egen så MÅSTE man ju fixa, inte bara hjälpa till lite när man har tid.. Men vi får helt enkel se hur det blir med den saken..

Nej nu har jag inte tid me det här, måste diska och plugga.. Jätteroligt..

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0