Härlig helg

Igår va Tessan å Jimmy här, vi tog oss en promenad och visa vårat hus.. Sen gick vi ner till stan och köpte oss en varsin glass som vi tog me oss till hamnen och åt.. Efter det åkte vi och handla lite mat som vi tog med oss till ett badställe, där vi åt, mös i solen och spela lite kub.. Tyvärr så var dom ju tvungna att åka hem ganska tidigt, men det får bli en längre helg nån annan gång.. Jättekul var det iaf!!!
När dom åkt hem gick vi hem till Sara och Rikard, Daniel och Rikard satte sig och spela dataspel som vanligt och jag och Sara drog i gång en skräckis som vanligt=) Vi såg Unborn, den va bra i början, men förstördes i slutet..
Idag åkte vi till Linköping och gick runt lite, hitta en tröja som jag länge letat efter och ett par skor oxå och rea var det på både skor och tröja så 300kr totalt blev det, kom undan billigt där.. Sen gick vi på bio Wolverin blev det då, den var bra.. Jag hade inga förväntningar för jag har inte sett dom andra X-menfilmerna, dom andra var lite smått besvikna men tyckte ändå den var bra..
Nu sitter jag och kollar på Wipeout, blir väl till att krypa ner i soffan och se på never been kissed sen.. Skönt med sånna slöfilmer ibland, får passa på medans Daniel är på jobbet=)

Kram på er

 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jo, sjukt gott fan! Iskall... Mmmm... =)



Klart du jobbar när det är fint väder, det hör typ till... =)

Då kommer vi inte och hälsar på i helgen alltså?

Hehehe... =)

2009-05-29 @ 20:16:26
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0