Fick inte solen stanna??

När jag vakna i morse va det blött och mulet, sen kom solen fram.. Trodde den skulle få stanna men molnen och regnet kom tillbaka, men nu spricker det upp lite igen.. Får väl se va det blir resten av dagen.. Visserligen behövdes det lite regn men det är inte roligt, tycker det bara borde få regna på nätterna..
Drog till gymet i förmiddags oxå.. Är det roligt att vara på gymet i 2 timmar?? Nee, men det känns förbannat bra efteråt!! Sara är sjuk så jag får träna ensam, tråkigt men det går mycket bättre när man kör ensam..


Idag fyller världens bästa morfar 75 år!! GRATTIS GRATTIS!!!!!
Om jag fick bestämma så skulle han leva 75 år till=)

Morfar på julafton, har lånat min kusins keps.. Snygging:p



Har ju börjat plugga oxå, än så länge är det inte såå tråkigt som jag trodde det skulle vara, men å andra sidan har jag bara pluggat 1 dag så vi får väl se.. Ska försöka vara positiv hela vägen så det går så smidigt som möjligt!!

Ska ta och gå ut med Embla nu, passar på medans solen fortfarande är framme lite..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0