Tröööött

Nu är jag trött, har jobbat och sen åkt direkt till lägenheten och städat två dagar i rad men nu är vi klara.. Det är skönt.. Så imorrn ska den besiktas, ska nog gå bra..

En riktig toppenhelg har jag haft, haft vänner på besök.. Grillat, vart i Motala och kikat lite (jätteroligt var det) och så har jag fått mysa en massa=) Jättetrevligt och roligt har jag haft, tack för det!!
Vi köpte en pool som Edvin kunde plaska i men vattnet var visst lite för kallt för honom och så har vi svalkat Embla lite i den men den som använt den mest är nog Daniel (och jag), jätteskönt var det att ligga och sola i den, blev inte så varmt då..


Liiiiite liten, men det är skönt..


Världens sötaste Edvin och världens sötaste Embla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0