Sooool

Och det är klart att jag får jobb.. Tog med mig en filt, bok och block och la mig i mitt gräs och plugga.. Hade lite mer än en timme som jag kunde ligga innan jag skulle på lyftteknik på jobbet.. Sen skulle jag åka hem igen och fortsätta njuta av solen.. Men icke, när jag ligger där och myser så ringer telefon och hoppsan jag fick inte åka hem och njuta igen.. Nej jag fick ett kvällspass med start direkt efter lyfttekniken.. Visst är det kul att jobba och få in lite extrapengar också, men just idag.. Ledig imorrn och sen på självaste midsommarafton startar jag mitt sommarschema.. Men det känns helt okej faktiskt..
Kanske ska sova hos Sara på midsommar så grabbarna kan va här och grilla (i regnet).. Sara fick oxå äran att jobba midsommarhelgen och som tur är så jobbar vi samma tider, kväll afton och dag på midsommardagen så här blir det inte mycket till firade.. Men vad gör det då.. Kanske hinner åka med till Daniels mormor och morfar på dagen eftersom jag inte börjar förrns 16.15, så kanske jag kan få lite midsommar iaf..

Det som låg och drog i kroppen har nog slagit ut nu, men det verkar bara vara en liten förkylning.. Peppar, peppar..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jobba??

Själ är man ju tokledig redan från igår... =)

2009-06-18 @ 11:28:30
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Nej, men vi på Scania har ju bara 4-dagarsveckor, men den här veckan blev det bara 3... =)

2009-06-18 @ 17:41:59
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0