Sängdax

Intervjun gick bra, tror jag.. Fast det var väl inte riktigt en riktig intervju, hon ville mest träffa mig och se vem jag var .. Pratade lite smått om vad jag har gjort tidigare och så.. Hon hade fått in massor av ansökningar men skulle välja ut ca 10 st så det känns ju bra att vara bland topp 10=)
Men jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta det om jag blir erbjuden.. För det första så måste jag gå ner typ 6kr/tim, för det andra blir det inga kvällar och bara var tredje lördag (låter som en dröm, men får inge OB) och för det tredje måste jag åka 6 mil tur och retur på en skitväg. Det var det negativa.. Det positiva då.. Det är ett jobb som jag tror jag skulle trivas toppen med, inga kvällar och helger och jag har chans att få en fast anställning.. Så jag är lite kluven, men å andra sidan så vet jag ju inte vad jag ska göra i höst och chansen är inte stor att jag får nåt där jag är nu.. Men min tanke är att jag kan jobba lite timmar där sen eftersom tjänsten på cafét bara på ca 75%.. Mycket tankar blev det..

Nu ska jag ta och gå ut med Embla en sväng sen ska jag gå och sova eftersom jag ska upp och jobba imorrn kl.7..

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0