Måndag

Blev inte så mycket mys i gräset idag, när jag kom hem från Motala började jag hålla på i trädgården.. Det är ganska roligt faktiskt.. Sen väckte jag Daniel, åt lite och sen fortsatte vi i trädgården.. Sen åkte vi ner till en kompis pappa som är målare och fick låna hem några tapetkartor, så nu ska här väljas tapeter..

Sökte ett jobb idag, på ett café, efter ett par timmar så ringde hon upp mig och imorrn ska jag dit.. Det gick fort.. Och skulle jag få det så behöver jag inte hålla på att strula med äldreboendet där jag är nu, för det här börjar inte förrns i augusti och jag går min sista dag på schema den 13 augusti.. Nackdelen är att det ligger 3 mil härifrån och det är en trälig väg, inte så rolig att köra på vintern.. Men det skulle vara himla kul, saknar faktiskt mitt jobb på Skepparns och det här är ju ungefär samma sak, smörgåsar, sallader, smörgåstårtor och sånt.. Håll era tummar!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0