Lördag och söndag

Igår kom lillebror och hans flickvän Johanna hit.. Mycket trevligt.. vi sparka lite fotboll (eller dom gjorde), vi grilla, spela kort och  lite Buzz.. Sen satte vi på en film men jag somna efter typ 10 min..

När dom åkt hem idag så börja vi rensa lite i rabatten.. Sen kom svärmor och hennes man och hjälpte till lite, det är inte så lätt och veta vad som ska tas bort i rabatten och vad som ska vara kvar=) Vi fika och spela lite kort som vanligt, sen fixa vi lite till i trädgården.. Och sen slog vi igång grillen, flintastek fick det bli..

Embla trivs så bra med trädgården, går runt och lufsar och ligger och solar..

Glömde ju tala om att Daniel klara C-kortet oxå, han är bra han.. Första skrivningen och första uppkörningen.. Så nu får han gasa runt med brandbilen..


Bror och Johanna


Min snygging;)


Ser bra ut va:P


Vaktar briketterna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu förstår jag varför Embla var dålig i magen:-)

2009-06-14 @ 22:32:44
URL: http://www.123minsida.se/Tindra05
Postat av: Andreas

Nej, det är sant... Men du är ju ung fortfarande, i jämförelse med vissa andra iaf... =)



Ni verkar ha fått det fint och bra där i huset iaf, mycket trevligt.

2009-06-15 @ 17:17:19
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0