I'm back...

Nu har vi fått vårt internet igen.. Flytten gick snabbt och smidigt, det var bra killar som kom och hjälpte oss.. Vi har väl kommit iordning med det mesta, det viktigaste iaf.. Ska bara packas upp lite och gardiner ska upp oxå.. Lägenheten är nästan tom, hänger lite tvätt i tvättstugan som måste hämtas.. Och sen är det  bara det roliga kvar.. Städa.. Funderar på om vi ska ta in en städfirma för inte är det roligt att flyttstäda inte, men å andra sidan så är hyresvärden inte så jättenoga så vi borde städa själva och spara dom pengarna..
Men iaf, jag trivs toppen i vårt hus.. Synd bara att det inte vart så bra väder så man kan ha nyttjat trädgården bara, men lite har vi suttit på inglasade altanen, där satt vi härom morgonen och åt frukost.. Men det hinns väl..

Igår var jag på ett blött Liseberg, det regna heeela dagen förutom den sista timmen.. Det var kul, men det märks att man börjar bli äldre.. Mycket räddare och mer nervös och alla ungar som står och gapar och skriker i köerna är bara jobbiga.. Och det är inte alls lika kul, har man åkt en karusell en gång så är det inte så roligt att åka den igen.. Förutom Balder, den va riktigt kul.. En gång fick Sara åka själv, jag bangade på jättegungorna, Uppswinget.. Det var inget för mig.. Och spökhotellet var man väl bara rädd för när man var liten, eller??  Nej, både jag och Sara var som små barn där inne.. Och inte är det som på Grönan där man får gå som man vill nej här ska man gå i ett led och hålla i varandras axlar.. Dumma Sara satte mig sist, så jag gick ju som klistrad mot henne, jag höll inte i axlarna jag höll om hela henne och grävde in ansiktet i ryggen och hoppades på att det var slut snart=)

Idag kommer lillebror och hans flickvän, kanske ska vi möta dom i Linköping först.. Så det är nog bäst att jag gör mig iordning..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt att gå på liseberg i ösregn... =)

Håller med om att alla ungar som skriker är jobbiga, men man var väl likadan själv för några år sen... =)



Ja, eller hur? Varför ha fest på Mcdonalds? Skumma slöddertälje säger jag bara...

2009-06-13 @ 12:00:02
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: Maria

Synd att det regnade då. Ja du är inte ensam av att känna dig gamal på tivolin. Jag åker inte ens vikingagungan (och det var år sen jag var på grönan)

Lisebergsspök hus är inte att leka med buuuu.

Kul att ni börjar komma iordning. Vi kommer väl ner och våldgästar er sen när ni kommit iordning.

Puss kram

2009-06-13 @ 12:43:42
URL: http://mariasedin.blogg.se/
Postat av: Andreas

Med regnkläder menar du poncho eller?

När vi var på Kolmården förra året hade jag en sån på mig, det öste så att säga ner, men det hjälpte inte så mycket, mina shorts och skor var dyngsura... Och då åkte jag inte karusell... =)



Visst är den ganska skoj? Men jag gillar mer plump humor, typ blades of glory eller adam sandler filmer... =)



När får vi flytta in då? =)

2009-06-14 @ 11:31:43
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: Annso

Vad skönt att flytten gick bra! Kul att fixa i ordning och pyssla... Kramar

2009-06-14 @ 12:38:31
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: Andreas

Kul för er... Svin. Vi kan byta väder närsomhelst idag... =)



Fy fan, sexigt att springa runt på liseberg i galonisar... =)



Ja, det är ju en variant det med, ring när ni har bra väder då? =)

2009-06-14 @ 21:05:35
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0