Gryyyym!!

Mätt är jag efter allt jag ätit och druckit.. Till bion blev det såklart massa pop corn + en rulle choklad + en stoor cola, fick nästan i mig hela=) Efter ville grabbarna till Max och jag trodde att magen behövde lite mat, vilken den säkert gjorde men jag hade nog klarat mig lika bra utan oxå.. Så nu sitter jag här och jäser..
Filmen var riktigt bra, hade inte så höga förväntningar (som vanligt) men den var bättre än jag trodde att den skulle vara.. Många filmer Daniel tagit med mig på som fått mig riktigt positivt överraskad.. Filmer som jag aldrig trodde jag skulle tycka om.. Men det är kul..

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag går och lägger mig

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0