Va sägs om dom här korvtårna då??

Så här såg min fot ut igår kväll.. Tror det berodde på att jag satt så länge, hade ingen lust att gå så jag satt  i flera timmar och sen såg jag ut sådär.. Men det blev bättre ganska fort efter att jag rört mig lite..


Idag är det iaf bättre, gör inte lika ont längre men visst gör det ont fortfarande.. I helgen är det sommarknäppen här i Vadstena då är det stånd, karuseller och massa annat skoj på stan.. Kände inte att jag hade nån större lust att halta omkring där nere så jag låna ett par kryckor av svärmor, skönt med lite avlastning.. Men det är jobbigt att gå med sånna oxå men det var skönare.. Hoppas på att foten är bättre till på måndag när jag ska jobba igen.. Men det brukar gå över rätt fort med penicillinen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0