Tur..

Trodde det skulle bli en sväng till vårdcentralen och en kur penicillin.. Blev stungen av en geting på foten och jag brukar alltid svullna upp massor och få helt galet ont och få gå till läkarn och få medicin.. Men jag klarade mig från det den här gången, den satte sig inte så långt in.. Men ont gjorde det, i hela benet, men min kära Daniel kom till undsättning med frysta bär och då blev det bättre..
Och Embla hon är skendräktig, vilket inte brukar vara så ovanligt efter att hon löpt, men nu har hon till och med mjölk i tuttarna.. Hon brukar annars bara få hängtuttar..
Idag har vi oxå valt tapeter till ett av dom små rummen, vill få upp dom nu för dom är såå fina.. Kommer blir såå bra!! Men det blir nog kanske inte så mycket gjort i sommar tror jag.. I höst kan vi få mer hjälp.. Annars så händer det väl inte så mycket här i huset, är till och med segt att få upp gardinerna.. För det första så är det fruktansvärt tråkigt att stå och stryka gardiner och för det andra så har det ju vart så fint väder nu så då vill jag passa på att vara ute när jag är ledig.. Men det skulle ju bli dåligt väder i helgen och jag är ledig så jag får väl passa på då..
Nee nu ska jag och Embla ta oss en kvällspromenad..

En bild jag tog för nån månad sen


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mhh så vackert

2009-07-04 @ 11:12:15
URL: http://www.123minsida.se/Tindra05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0