Trevlig dag

Strax innan 11 kom mormor, morfar, moster + man och kusinen.. Tog en runda i huset och titta, dom tyckte det var fint.. Sen åkte vi ner på stan, trängde ihop oss 6 pers och 2 hundar=).. Sen tog vi en sväng i stan och kika, mormor och morfar har aldrig vart här förut.. Mysigt var det.. Sen gick vi och åt lunch, jättegott me laxwallenbergare, färskpotatis och hummersås.. Vi köpte med oss jordgubbar och grädde och åkte tillbaka hem till oss och fika.. Jättefina inflyttningspresenter fick vi oxå, av mormor och morfar fick vi ett trädgårdstroll i sten och av moster å familj fick vi en fin lyckta.. Tråkigt bara att Daniel inte var hemma..
Nu sitter jag och funderar på om jag ska försöka hitta på nåt eller om jag bara ska vara hemma och ta det lugnt.. Det återstår att se=)

Jag, Jango, Mormor och Embla

Kommentarer
Postat av: Andreas

Klart vi dissade allsång... Vad annars?

2009-07-22 @ 22:14:42
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0