Tisdag..

Idag har vi haft besök av gamla jobbarkompisen Helena och hennes två barn.. Mycket trevligt.. Gick runt och visa stan och åt god lunch.. Sen köpte vi med oss lite fika och gick tillbaka hem till oss och hade det trevligt..
Har även varit och köpt lite penslar så imorrn blir det lite målning och sånt, om det hinns.. Det ska ju skrapas och fixas först.. Några nya tapeter har vi hittat oxå.. Känns så roligt när det händer saker..
Hittade ett såå fint kylskåp oxå, har sett det förut på teven, men nu har jag sett det på riktigt och jag blev inte mindre kär.. Men det var ju lite dyrt och så måste man ju ha en likadan frys, då hamna vi vid nästan 30 000 kr.. Men kom på att man kan köpa kyl med frysbox och sen köpa en billig frys och ställa in i garaget.. Då kom vi ner till halva priset iaf=) Men men vi får väl se..
Nu ska vi snart äta kex, ost och räkor, och jag ska ta mig ett glas vin.. Daniel får inte för han har jour..


Snygg eller vad???!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

SAKNAR ditt bloggande. *Kram

2009-08-09 @ 21:09:50
URL: http://www.123minsida.se/Tindra05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0