Jepp penicillin blev det!!

Kände att jag var tvungen att åka till vc idag efter jobbet.. Och ja, visst fick jag penicillin.. 1 tablett 3 ggr om dagen, antingen 1 timme innan mat eller 2 timmar efter och så ska det vara 8 timmar emellan, måste ju ställa klockan och ta en mitt i natten ju.. Om jag inte går upp kl.7 och det lär ju inte hända när jag är ledig..
Efter jag vart på vc så cykla jag och Sara till stranden där Daniel, hans bror och en kompis redan va och så Embla då.. Sola lite och bada benen sen blev Embla trött och orkade inte simma mer så då gick jag upp med henne.. Sen kom det värsta åskmolnen så då cykla vi ner till stan och hämta min medicin och åt en glass.. Och kom lagom hem till det börja regna.. Känns som det behövs lite åska och regn som rensar luften lite..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kul att en del har sol iaf...

Här har det varit varmt, men molnigt hela dagen.. Och nu regnar det...



Du får ta många bra bilder, var ruskigt coola!

2009-07-03 @ 23:07:19
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0