Fredag

Kom hem från jobbet för en stund sen, skönt.. Det var fixat både inne och ute.. Daniel hade plockat undan lite här hemma och sen röjt bort 2 träd i trädgården och röjt lite i rabatten oxå.. Och igår böt dom tag på altanen, så nu regnar det inte in.. Det är en bra sambo man har=)
Imorrn får jag besök av min mormor och morfar, moster plus man och min kusin.. Det ska bli jättekul!! Daniel är inte hemma då.. Han åker till Sonisphere med sin bror så jag blir ensam på kvällen då och kanske natten beror på hur trötta dom är när Metallica slutar spela vid 02.. Men men, är glad för hans skull att han fick tag på biljetter..
Ska göra lite nytta nu så det är fint imorrn när dom kommer imorrn..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0