Ensam..

Ja, nu är jag ensam till på lördag.. Daniel åkte för en timme sen till en kompis i Karlstad.. Så nu är det bara jag och Embla.. Men inte kan jag hitta på nåt heller för jag jobbar ju hela helgen.. Ska snart gå och möta Sara, gå hem till henne och glo lite film..
Igår kom Maria, Niklas och Emelie, mycket trevligt måste jag säga!! Nackdelen var väl då att jag tog två cigg:S Brukar vara bättre än så, men inte alltid så lätt när man dricker lite vin och sitter och tjatar.. En present hade dom med sig oxå, söta, ett fågelbad var det.. Jättefint, ska vi bara be Daniels morfar bygga ihop nån ställning som vi kan ställa det på.. Tack för en jättetrevlig dag och natt, blev ju rätt sent=)!!

Fina familjen=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja tack själva. Mkt trevligt. ja det blev lite sent. men så är det väl när det är trevligt.

puss kram

2009-07-23 @ 22:52:18
URL: http://mariasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0