En halv dag i Linköping

Skönt att vara ledig en dag.. Gick upp skapligt och gjorde oss i ordning för en tripp till Linköping.. Shoppa loss lite, vilket egentligen inte var meningen.. Meningen var att Daniel skulle köpa ny mobil och så skulle vi köpa lite smågrejer på Ikea.. Mobil och smågrejer, för en gång skull inget extra på Ikea, blev det.. Men det blev två t-shirts till Daniel och jag hittade två jeansleggings från Vero Moda och två tröjor och en t-shirt från Gina, så vi blev ett par lappar fattigare..
Tänkte att jag skulle städa lite när vi kom hem men jag kom på att jag bara ville vara ledig idag, inte göra så mycket mer.. Men vi tog en promenad till svärmor och tog en fika och tjata lite, sen gick vi hem och starta grillen.. Nu blir det bara lugnt en timme innan jag ska krypa ner i sängen..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0