lördag..

Idag har vi haft kalas här hemma, trippelkalas=) Daniel fyller 27år den 7:de, hans bror 24år den 16:de och jag 25år den 17:de och så har vi ju min bror som fyller 22 år den 13:de men vi tar ett nytt trippelkalas och firar oss nästa helg hemma hos mormor och morfar=) Idag var det Daniels släkt och min pappa, hans fru och min syster som kom och fira.. Massa smörgåstårta blev det och kladdkaka och massa annat till efterrätt så magen är rätt tjock nu..
Mycket fina presenter blev det.. Vinflaskor, presentkort, glas + karaff, trisslotter, pengar, en mycket fin shoppingpåse med en mops på mm.. Jättenöjda är vi.. När släkten hade åkt kom Sara och Rickard så det var bara att äta lite till;) Av dom fick jag en jättemysig filt, helt underbar är den..
Nu har jag även fått veta att jag ska börja plugga så på tisdag ska jag till skolan och få lite information=) och den 14 januari startar det.. Ska plugga till undersköterska på distans.. Just nu känns det jättekul, hoppas det fortsätter vara så under hela utbildningen.. Ja såklart finns det ju dom dagar som kommer vara jättetråkiga, men överlag så hoppas jag att det kommer vara kul..
Nu ska jag nog gosa in mig i mina gosiga filt=)
Sa ju oxå att jag skulle lägga ut bilder från tjejkvällen men jag orkar inte, lägger dom på facebook istället, misstänker att nästan alla som läser är mina vänner=)
Nu kom ju även en del av våran nya tapet med, men resten får ni komma ner och se;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Väldigt fina tapeter!

Du får hälsa grattis till Daniel och dig själv. =)

Vi kommer ner och kollar in resten någon dag när ni minst anar det. Hejs.

2009-12-06 @ 15:56:21
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: anna

varsdå? Hade ni fika idag?

2009-12-06 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0