Juldagen..

Så var julafton gjord oxå, en mycket trevlig och mysig dag.. Började med att Daniels släkt börja droppa in vid 11, fixade "lilla julbordet" till lunch.. Åt och hade det trevligt.. Sen blev det fika och Kalle Anka och massa godis=) som det ska vara på julen.. Sen kom tomten, som var Daniel som passa på efter han vart tomte åt några barn.. Massa paket blev det och jättenöjd är jag med alla presenter.. Den jag blev mest glad över är laptopen jag fick av älsklingen, en vit fin 10"..  Men allt annat jag fick var oxå bra.. Vin, halsband, förkläde, ljuslyktor, presentkort, pengar, blommor och säkert nåt mer.. Strax efter vi var klara med paketöppning så tog vi fram "stora julbordet", massa gott fanns det där.. Vid klockan 21 åkte dom sista hem, då var jag trött och sjönk ihop i soffan en stund innan jag gick och la mig.. Blev ganska tidigt i säng eftersom jag skulle upp och jobba klockan 7 idag..
Nu ligger jag i soffan och tittar på Astrid Lindgrens jul, Emil har fått en "varulv" i varggropen=) dom är bra dom sagorna dom.. Funderar på om man ska öppna en flaska vin, men jag vet inte..
God fortsättning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0