2 dec

Ja julen närmar sig med stormsteg, mysigt tycker jag.. Idag när jag klev upp var det helt vitt ute, inte av snö men frost, och det är det fortfarande.. Kallt som attan så snön kanske kommer snart.. När jag var yngre önskade jag mig snö på min födelsedag för var det ingen snö så var det ingen riktig födelsedag, men det struntar jag ju i nu.. Men på julafton vill jag ha..

Ja, vad har hänt sen sist då?? I helgen hade jag en toppenhelg uppe i Södertälje, Nykvarn och Nyköping.. Åkte först till Anna och syssling Andreas i Nykvarn, Tessan och lilla Nicky kom dit och fika oxå.. Det var väldigt underhållande, vet inte om det var ungarna eller Tessan som underhöll oss mest.. Tessan gav oss iaf ett väldigt gott skratt;)

På lördagen åkte jag med lillebror, mormor och morfar till mamma i Nyköping och åt kroppkakor, mycket gott.. Åkte tillbaka till Södertälje och gjorde mig i ordning sen hem till Marie för lite förfest, tack Marie för att vi fick vara hos dig!! Jättekul hade vi med singstar och dans;) Utgång vart det oxå, kanske inte det roligaste stället men det blev bra iaf..
Målarn är här och tapetserar nu, kanonbra blir det.. Vardagsrummet är klart, "stora hallen" nästan klar, saknas lite tapet dit, och sovrummet gör han nog klart idag.. Jag är såå nöjd med våra tapetval, eller än så länge är det bara mina val som är uppe.. Det ska bli så kul att se vad Daniel tycker om fondväggen i v-rummet, för han trodde inte alls på den men han lita på mig så det ska bli kul och se vad han säger.. Jag är iaf supernöjd.. Vet inte om jag ska lägga ut bilder eller om jag ska locka med det så ni som är nyfikna kommer ner och tittar;)
Ska iaf lägga ut lite bilder på tjejkvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0